23 Şubat 2011 Çarşamba

NIHAYET ANKARA'DA



Ne mi nihayet Ankara'da tabikii IKEA, bilenler bilir ikea'yi bende yurt disinda kaldigim surede tanistim zat-i alileriyle ayda bir iki kere giderdik esimle yani illa bir seyler almaniz gerekmiyoo gezmek bile keyifli BENCE tabi herkez boyle dusunmeyebilir...Calisma sistemleri cok guzel magazayi geziyor begendiginiz urunleri not ediyor ve alt kattaki depodan kendiniz alip, evde kendiniz monte ediyorsunuz,eeee bu durum beylerin pek isine gelmiyor ama neysee

Gelelim yere ve tarihe IKEA Ankara bu  baharda  acilacakmis yeri ise Cankaya ile mamak semtlerinin kesistigi bir noktada:

Anatolium alisveris merkezi ùregil mah. nato yolu Mamak.

11 yorum:

  1. Ay evet bunu bende duymuştum. En kısa zamanda açılır inşallah.

    YanıtlaSil
  2. o zaman tum Ankara'lilara hayirli olsun...

    Ps: aynen oyle eslerin hosuna gitmiyor, oradan alinanlari monta etmek:)

    YanıtlaSil
  3. ben severim de eşim ıhhh
    hadi hadi deyip durur malesef.
    bu arada ödülün var femcim kabul edersen tabi

    YanıtlaSil
  4. asahhara: bazilari sevmiyoo ama ben cook seviyorum ara sira katalogunu incelerim baktigim bildigim kataloga bi daha bakarim kafam dagiliyo napiyiim:)

    YanıtlaSil
  5. our twins of N.Y. : hayirli olur insaALLAH her isin basi o tabii... esim simdiden mutsuz:)

    sezobigo:ahh bu esleer benimki simdiden yandik ALLAHIM moduna girdi bile.... kabul etmek ne demek basimin ustunde yeri var

    YanıtlaSil
  6. bende bir kaç ay önce duymuştum.ve mayısta açılacak diyorlardı.beklemedeyim:)

    YanıtlaSil
  7. mamak çöplüğüne ikea :)
    dört gözle bekliyorum dört

    YanıtlaSil
  8. sizin adiniza cok cok sevdindim canim! bende ikea hastasiyimdim, bayilirim oraya :) veee bana 10 dak. uzaklikta :))) cok güzel demi ? :)

    YanıtlaSil
  9. hasretli lezzetler: cok sanslisin MASALLAH

    YanıtlaSil
  10. ikea bana çok yakıınnnnnn :D o yüzden kendimi çok şanslı hissediyorum, bi an önce açılsın :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...