18 Şubat 2013 Pazartesi

HAYAT

HAYAT
                                                                                                                                                                                                                               

 
 Evet yeniden MERHABA, blogumu uzunca bir süre kullanamadım ,yeterli cesaretim
yoktu açıkcası  bi önceki postta azıcık bilgi verdim gerçi ama detaylar daha sonra gelicek 
inşallah.
 
Blogumun adı Baharat Hanım, malumunuz ama adımın hakkını hiç bir zaman tam olarak 
veremedim, işte şimdi, azda olsa gayret göstericem inşallah Baharatlar gibi çeşitli bir blog
olucak bundan sonra, her telden konuyla burda olucam  biriken o kadar çok yazı var ki aklımda
ama ilk konular biraz acı olacak 
 
 Bir kaç yıl önce şu son iki yılda yaşaadıklarımı biri bana önceden anlatmış olsa,  inanın onun 
deli olduğunu söylerdim.
Evet hayattaki herşey biz insanlar için, bakalım daha ne tür sınavlardan geçicez,
herkesin bir imtihanı var bu hayatta, kimi parayla, kimi evlatla, kimi eşle, uzar gider bu liste
işte benim imtihanım var şimdi sizinle paylaşmak istediğim,çok şükür rabbime, öyle aman
aman bi imtihan degil benimki biliyorum ki çok zor  durumda olan insanlar var
ama işte dedim ya herkesin derdi farklı
evet yaşadıklarım bana gösterdiki acılar ve dertler başa gelince anlaşılıyormuş işte
bende dilim döndüğünce anlataya çalışıcam hayatımı
 
 
 
 ALLAH kimseyi sevdikleriyle sınamasın  

 

       



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...